Festivali

Moje izkušnje na področju festivalskega menedžmenta so osredotočene na strateško komuniciranje, marketing in vodenje socialnih omrežij. Delovala sem v jedru organizacije mednarodno uveljavljenih festivalov, kot sta Punk Rock Holiday in MetalDays, kjer sem skrbela za celostno komunikacijsko podobo in grajenje močne mednarodne skupnosti.

Moje naloge so obsegale vodenje socialnih omrežij, pripravo in izvedbo marketinških kampanj ter odnose z javnostmi (PR). Cilj ni bil zgolj promocija dogodka, temveč ustvarjanje celoletnega dialoga z obiskovalci in ohranjanje zvestobe blagovni znamki. To je vključevalo vse od snovanja kreativnih vsebin, kot so video reportaže in aftermoviji (Winter Days of Metal), do ciljanega oglaševanja in medijskega poročanja.

Sodelovala sem tudi pri festivalu MENT Ljubljana, ki kot glasbeni showcase festival zahteva drugačen, bolj usmerjen pristop h komuniciranju, prilagojen tako strokovni javnosti kot širšemu občinstvu. Pri svojem delu sem se ukvarjala tudi s promocijo posameznih nastopajočih izvajalcev, kar je ključen del festivalskega PR-a.

Skozi te izkušnje sem razvila poglobljeno razumevanje delovanja glasbene industrije in se specializirala za ustvarjanje komunikacijskih strategij, ki učinkovito nagovarjajo specifične subkulture in gradijo dolgoročno prepoznavnost dogodkov.


Izbrane Reference#